سرباز عدالت

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب همواره با بینشی که دارند خطراتی که کشور و جامعه را تهدید می کند معرفی می نمایند، راه کار و خط مشی می دهند و جامعه را هوشیار می کنند.

ورود ایشان به بحث افسردگی و لزوم نشاط در جامعه و جوانان و تذکر های مکرر ایشان که جوان ایرانی افسرده نیست بلکه بسیار با نشاط و پر انرژی است نشان از برنامه ریزی دشمنان برای القای افسردگی جوانان کشور دارد. حال وظیفه مسولان و مردم این است که نشاط جامعه را حفظ کرده و سعی در افزایش این روحیه و نشاط داشته باشند.

1

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۸
h. piran

شاید دلار دوباره ۸۰۰تومان شود٬بنزین ۱۰۰ تومان ٬
شاید .........
اما من دوباره18 ساله نخواهم شد
توافقتون مبارک
مردی که دیروز بی‌محابا سانتریفیوژ اضافه می‌کرد، یک قهرمان هسته‌ای بود...
مردی هم که امروز سانتریفیوژها را برچید، یک قهرمان هسته‌ای است...
اما «قهرمان واقعی» من هستم
که هزینه هر دو قهرمان دیروز و امروز را با
جوانی ام
پرداخت می‌کنم

امضاء : جوان ایرانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۴
h. piran

جوانان ایرانی امروزه شاداب تر و متعهد تر نسبت به جوانان کشورهای دیگر هستند و این را خود غربی ها به خوبی واقفند؛ از همین رو شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان”صدای دریا” در حمایت و تأیید فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) اقدام به راه اندازی جنبش وبلاگی من یک جوان ایرانی هستم را نمود.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۹
h. piran

2

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۵
h. piran

حرف تو نوشت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 20 تیر ماه امسال در دیدار ۴ ساعته با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تأکید کردند:

مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است. مبارزه با استکبار جزء مبانی انقلاب و از کارهای اساسی است، بنابراین، خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۴
h. piran

خوش به حال همه کسانی که میتونن امشب دستشون رو در دستای امیر المومنین بزازن و یا تو دله خودشون زمزمه کنن، ویا اگه جایی تونستن فریاد بزنن و از خدا بخوان که حالشون عوض شه،حالشون خوب شه و اتفاقی براشون بیفته که خودشون،ذاتشون و وجدانشون که قاضی اعمال همه مونه گواهی بده که تغییر کنیم که خوب بشیم  و به بهترین هایی که خودمون نمیتونیم راجبش تصمیم بگیریم و تعیینش کنیم برسیم.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۷
h. piran

 

 

12تیرماه سالروز شهادت 290 انسان بیگناه است که در پی آن برگی دیگر از کارنامه مدعیان دروغین حقوق بشر و دمکراسی آمریکایی ورق می‌خورد؛ روزی که هیچ ایرانی از یاد نخواهد برد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۶
h. piran

ایالات متحده همیشه مدعی این مسئله بوده است که حامی حقوق بشر در جهان است اما بیشترین جنایات این کشور در جهان با همین عناوین انجام شده است.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۲
h. piran
رهبر انقلاب چند روز پیش باز هم تصریح کردند که «هرکسی هم که درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکاییها حق ندارند حرف بزنند، زیرا دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است». شاید عده‌ای این حقیقت را تکرار مکرر بدانند، اما حقایق همواره نیاز به تکرار دارندو اگر تکرار رنگ ببازد، آرام آرام حقایق هم رنگ خواهند باخت.



حقوق بشر،ازنوع آمریکایی در ویتنام!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۷
h. piran

به نقل از حرف تو، با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن  و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان  "هفته حقوق بشر آمریکایی" سایت "حرف تو" موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

1

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۵
h. piran