سرباز عدالت

ضا لکزایی با تشریح برنامه های هفته بسیج در سازمان حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز دوشنبه در دومین روز از هفته بسیج  کارگاه توانمند سازی پژوهشی در سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روز سه شنبه ۱۰ صبح در کانون بسیج حقوقدانان زابل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست اعضای عادی و فعال بسیج و  تقدیر از آنها در روز چهارشنبه در کانون بسیج حقوقدانان  زابل برگزار می شود عنوان کرد:  بازدید از زندان باز و زندان مرکزی زابل نیز در همان روز در ساعت 12 صورت می گیرد.

لکزایی از دیدار با دادستان زابل در روز پنجشنبه در دادگستری عمومی انقلاب در ساعت خبر داد و افزود : غبار روبی مزار شهدا زهک ،برگزاری کلاس های آموزشی ویژه حقوقدانان در بحث ادله و اثبات دعوا، برگزاری جلسه دبیران انجمن علمی و معرفتی در هفته بسیج، دیدار با امام جمعه زهک از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان استان خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی