سرباز عدالت

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک حقوقدان گفت: صدور آزادی مشروط منوط به پیشنهاد دادستان یا قاضی اجرای احکام و موافقت دادگاه صادرکننده حکم محکومیت است و پیش از آن شورای طبقه‌بندی زندانیان که رئیس زندان نیز عضوی از آن است (دبیر شورا) درباره شایستگی محکوم‌علیه نظر خود را بیان می‌کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۳
h. piran

بازاریابی شبکه ای یا چند سطحی نوعی شیوهٔ فروش است که در آن فروشندگان محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید می توانند با بازاریابی محصولات سود بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۳
h. piran

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سایرانتخابات کشورمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، از این رو اطلاعاتی هرچندمختصر را صرفا جهت اطلاع مخاطبین در چند گزارش به اطلاع می رسانیم.

زمان ثبت نام

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از تاریخ ۲۸ آذرماه تا ۴ دی ماه به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه مجلس انجام خواهد شد.

به موازات ثبت نام از داوطلبین، هیأتهای اجرایی در استانها شکل گرفته و بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه ظرف مدت ۵ روز از هر استعلام صورت می گیرد.

زمان اعلام اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده

پس از طی مراحل قانونی در تاریخ ۲۷ بهمن ماه اسامی قطعی نامزدهای تأیید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
زمان آغاز تبلیغات

زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها را از تاریخ ۲۹ بهمن آغاز تا ۵ اسفند به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و روز ۶ اسفند هر گونه فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها و طرفدارانشان ممنوع خواهد بود.

برگزاری انتخابات

۲۴ ساعت پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات یعنی ۷ اسفند انتخابات برگزار می شود.

 

ادامه دارد…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۲
h. piran
در گرمای هوا پسرکی سر به زانو گذاشته و در گوشه خیابان هرزگاهی چشمانش را به آدمهای اطراف خیره می کند با تمنا و التماس از آنها می خواهد روی وزنه بیایند تا با گفتن وزنشان 500 تومان پول کاسب شود.
وقتی نام مناطق محروم کشور می‌‌‌آید، شاید اولین جایی که به بیشتر ذهن‌ها خطور می‌کند، شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان باشد.استانی که گرد و غبار، کمبود آب آشامیدنی سالم ، فضای سبز و امکانات آموزشی و… تنها گوشه‌ای از واقعیت‌هایی است که زندگی مردم آنجا را تحت تاثیر قرار داده است.
در جای جای خیابان‌های شهرمان کودکانی هستند که در آرزوی روز های قشنگ با گام های خسته قدم بر سنگفرش آن می گذارند تا با یک دست نان آور خانه ای باشند که سرپرست آن به هر دلیلی از جمله اعتیاد، زندان و از کار افتادگی قادر به تامین مایحتاجش نیست و با دست دیگر کتاب به دست روز های زیبای آینده را در ذهن خود ترسیم کنند.
در گرمای هوا پسرکی سر به زانو گذاشته و در گوشه خیابان هرزگاهی چشمانش را به آدمهای اطراف خیره می کند با تمنا و التماس از آنها می خواهد روی وزنه بیایند تا با گفتن وزنشان ۵۰۰ تومان پول کاسب شود.
پسرک وقتی هم سن وسالانش را می بیند که همراه والدینشان برای خرید آمده اند آهی می کشد و قطره اشکش را از دید افرادی که به او خیره شده اند محو می کند تا مبادا غرور مردانه اش که او را از بازی و تفریح بچگی هایش جدا کرده تا کار کند و خرج خانه را هم پای پدر و مادر پیر و ناتوانش بدست آورد، بشکند.
درهر گوشه از این شهر هستند تعداد زیادی از کودکان کار که گرما و سرمای روزهای سخت سال را سپری می کنند تا لقمه نانی حلال در آورند اما در کنار آن از تمام آرزوهای کودکی خود دست کشیدند و با دستانی پینه بسته و آفتاب خورده در حسرت آموختن علم وتحصیل هستند و آرزوی رفتن به پارک بدون دغدغه را دارند کودکانی که در حسرت تفریح با خانواده های خود هستند و نگاه های تمسخر آمیز سایر شهروندان نمکی بر زخم ها و دردهای آنان است.
کاش در این زمانه که کودکان کار در فشار و مضیقه هستند و کمتر فردی به آنها کمک می کند حداقل ما اگر به آنها توجه ای نمی کنیم، دردی بر زخم های آنان هم اضافه نکنیم.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۱
h. piran

به گزارش  صدای دریا بسیاری از کشورهای استعمارگر مثل آمریکا و انگلیس این استقبال مردم و کاربران از فضای اینترنت و علی الخصوص شبکه های اجتماعی را میدانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود تبدیل کرده اند که جاسوسی از کاربران یکی از اصلی ترین اهداف آنان است؛زیرا این فضا را ساده ترین و به صرفه ترین راه برای رسیدن به اطلاعات مورد نیاز از کاربران کشورهای مختلف می دانند و به وسیله همان اطلاعات در پی تخریب بنیان کشورها و تغییر فرهنگ و آداب و رسوم مردم دنیا به نفع خود هستند.2

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۳
h. piran

کمپین من یک بسیجی ام در زاهدان برگزار شد.

1

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۶
h. piran