سرباز عدالت

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

نسل جدیدی از وب‌سایت‌ها هستند که این ‌روزها در کانون توجه کاربران شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته‌اند.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۱
h. piran

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره چهار ساله منصوب کردند.

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۰
h. piran

جهیزیه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رسوم رایج ازدواج، از گذشته‌های دور تا امروز ادامه دارد و با هدف تأمین سرمایه و امکانات اولیه برای مقدمات شروع یک زندگی مشترک تعریف می‌شود. اما متأسفانه این رسم کهن و دیرینه خوشایند، چند سالی است که دستخوش تغییر قرار گرفته و فلسفه وجود آن زیر سؤال رفته است.

چند سالی است که در خانواده‌های ایرانی، جهیزیه قدم فراتر از آماده‌سازی لوازم ضروری و حتی غیرضروری گذاشته است. خرید کالاهای لوکس تجملی، حتی تهیه کالاهایی با برندهای معتبر چنان در صدر اهمیت قرار گرفته است که به موجب آن، بسیاری از خانواده‌ها متحمل اختصاص و یا پرداخت هزینه‌های گزاف چند میلیونی می‌شوند و جالب‌تر آن که خانواده‌های عروس خود را ملزم به خرید وسایلی می‌کنند که برخی از آن‌ها هیچ‌گاه مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرد. خلاصه کلام آن که طی سال‌های اخیر، خرید جهیزیه به معضل بزرگی تبدیل شده است.

ykhavyr8xapg4yxjoirt

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۲
h. piran

پنجاه وچهارمین مرحله یارانه های نقدی در حالی به حساب خانوارها واریز شد که یک روز قبل از واریز یارانه‌ها، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران پرداخت ماهانه یارانه‌ها را مصیبت عظمای دولت نام گذاشت.”شب پرداخت یارانه برای ما «مصیب عظما» است، زیرا با این شرایط درآمدی باید پرداخت‌های نقدی یارانه ها را انجام دهیم و این از مشکلات جدی ما در این دولت بوده و هست”

541-footofan_com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۷
h. piran