سرباز عدالت

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، پیام مهمی خطاب به برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان صادر نمودند. این پیام، امسال در حالی منتشر می‌شود که با کارشکنی‌های حکّام سعودی، هیچ زائر ایرانی در مراسم حج بیت‌الله الحرام حضور ندارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام امسال خود تأکید نمودند: «جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و واقعیت هتّاک و بی‌ایمان و وابسته و مادّی آنان را بدرستی درک کنند؛ باید به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند؛ باید به‌خاطر رفتار ظالمانه‌ی آنان با ضیوف الرّحمان، فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند. کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد ساخت.»


1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۵۳
h. piran

پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «کسی که از اینجا میرود در عراق یا در سوریه به‌عنوان دفاع از حریم اهل‌بیت در مقابل این تکفیری‌ها می‌ایستد، درواقع دارد از شهرهای خودش دفاع میکند.» ۹۵/۴/۵
«اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم.» ۹۴/۱۱/۵
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR طرح «اگر در سوریه نجنگیم...» را براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های سوریه منتشر می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۶
h. piran

بلاگ مرجع وبلاگ دلگان،نوشت: 31 مرداد ماه به پیشنهاد جمهورى اسلامى ایران روز جهانى مسجد نامگذارى شده است. در این روز مسجدالاقصى به دست صهیونیست ‏های جنایتکار به آتش کشیده شد و رضاخان هم در چنین روزى به نمازگزاران مسجد گوهرشاد حمله کرد. به همین مناسبت ۳۰ مرداد تا ۵ شهریور، هفته تکریم و تجلیل مساجد نامیده شده است.

به‏ طورکلى مسجد به‏ عنوان یک پایگاه دین، عبودیت و معرفت، مى‏ تواند براى جوامع اسلامى منشأ و سرآغاز حرکات بزرگ و برکات ماندگار باشد. مساجد در همه دوران ها نقش و جایگاه فرهنگیس اجتماعی داشته اند.

بنابراین باید قدر مساجد را دانست. مسجد، هم مدرسه است، هم دانشگاه، هم مرکز تفکر و تأمل، هم مرکز تصفیه روح، هم مرکز خلوص و مرکز اتصال بنده به خدا است، مسجد در همه‏ جا باید پاکیزه، زیبا و آرام‏بخش باشد.

مسجد باید منبرِ معارف و پرورش اخلاق باشد. مسجد باید در هر منطقه و محل، مأمن و مایه ‏ى خیر و برکت باشد و به طریق اولى، وسیله زحمت و آزار همسایه ها نباشد. پخش صداهاى آزاردهنده به‏ ویژه در شب و هنگام آسایش مردم، کارى ناروا و در مواردى خلاف شرع است. تنها صدایى که باید از مسجد در فضا طنین افکن باشد، بانگ اذان با صوت خوش و دلنواز است.

مسجد می تواند مامن  و پناه گاه جوانانی باشد که نیازمند فراگیری احکام الهی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۵
h. piran