سرباز عدالت

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ضا لکزایی با تشریح برنامه های هفته بسیج در سازمان حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز دوشنبه در دومین روز از هفته بسیج  کارگاه توانمند سازی پژوهشی در سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روز سه شنبه ۱۰ صبح در کانون بسیج حقوقدانان زابل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست اعضای عادی و فعال بسیج و  تقدیر از آنها در روز چهارشنبه در کانون بسیج حقوقدانان  زابل برگزار می شود عنوان کرد:  بازدید از زندان باز و زندان مرکزی زابل نیز در همان روز در ساعت 12 صورت می گیرد.

لکزایی از دیدار با دادستان زابل در روز پنجشنبه در دادگستری عمومی انقلاب در ساعت خبر داد و افزود : غبار روبی مزار شهدا زهک ،برگزاری کلاس های آموزشی ویژه حقوقدانان در بحث ادله و اثبات دعوا، برگزاری جلسه دبیران انجمن علمی و معرفتی در هفته بسیج، دیدار با امام جمعه زهک از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان استان خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۷
h. piran

جنجال‌سازان لغو یک سخنرانی در کشور را بهانه کرده‌اند و فریاد سر می‌دهند که دلواپس آزادی بیان هستند! واکنش‌ها به این ماجرا جالب و قابل تامل است. برخورد دولتمردان با این ماجرا چنان است که گویا بحرانی بزرگ روی داده و باید تمام امکانات کشور را برای حل آن بسیج کرد. روزنامه‌های زنجیره‌ای به صف شده‌اند و یقه می‌درانند و سینه چاک می‌کنند. دستور تشکیل تیم تحقیقاتی صادر می‌شود و بالاترین مقام اجرایی کشور آن را «مایه شرمساری» می‌خواند. البته مایه شرمساری دانستن چنین ماجرایی از سوی دولتی که تنها چند ماه به پایان عمر آن باقی مانده و حتی تحلیل‌ها و آمارهای حامیانش نیز از متزلزل بودن جایگاهش خبر می‌دهد، به هیچ وجه مایه تعجب نیست. اما به راستی چه کارهای کرده و نکرده‌ای مایه شرمساری است؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۴
h. piran

همه باهم، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان موج وبلاگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند، این موج با عنوان " بسیج انقلابی و خدمتگزار" از تاریخ 30 آبان لغایت 5 آذر سال جاری برگزار میشود.



علاقه مندان میتوانند آثار خود را در محور های:
بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و علم، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و شهادت، بسیج و امنیت پایدار، بسیج و فرهنگ، بسیج و جهاد، بسیج و بصیرت، در قالب های یادداشت، دل نوشته، عکس نوشته و پوستر، اینفوگرافیک، مقاله و کلیپ تولید و به آدرس info@baham91.ir ویا در قسمت نظرات این خبر ارسال نمایید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۱
h. piran

سایت "جهاد مجازی" نوشت:

 

بسم ربّ القاسم الجبارین

ما را مدافعان حرم آفریده اند     یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

با توکل بر خداوند عزیز مقتدر، بر آن شدیم سری ششم جشنواره جهاد مجازی را در موضوع «مدافعان حرم» برگزار نماییم تا شاید حقی کوچک از انچه آن دلاورمردان بر ما دارند، ادا نموده باشیم. شهدای مدافع حرم، و همه آن غیرتمندانی که طاقت نداشتند ببینند گوشه گنبد اخت الحسین زینب کبری سلام الله علیها کوچکترین ترکی بردارد. سراسیمه شتافتند و در این راه سر از پا نشناختند.

دشمن، اگر مهلتش دهیم هدفش ایران شیعه خانه امام زمان عج است، نه دمشق و عراق و موصل و کوبانی و ... . و این دشمن تشنه به خون شیعیان است. و این دشمن دست پرورده استکبار جهانی است .. همانها که آنقدر مردانگی نداشتند وارد نبرد رو در رو با ایران شوند، پس مزدورانشان از کشورهای عربی وهابی شده را اجیر کردند و همچون سگ های هار به جان مردمان بی پناه انداختند.. و این بی مسلکان داعشی تکفیری، حرم از غیر حرم برایشان تفاوتی ندارد و هرچه بتوانند بیشتر دل پیروان آیین حق را خون کنند، می کنند..

دشمن، اگر مهلتش دهیم هدفش ایران شیعه خانه امام زمان عج است، نه دمشق و عراق و موصل و کوبانی و ... .آنها علناً اعلام می کنند هدفشان این است که بتوانند مشهد حرم امام رضای عزیز ما را تخریب کنند..


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۸
h. piran