سرباز عدالت

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش همه با هم، اینفوگرافیک پیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بر روی این سایت قرار گرفت.

دانلود سایز اصلی اینفوگرافیک
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۲
h. piran

وبلاگ زاهدان بلاگ، اگر از آن تازه عروس هایی هستید که اطرافیان حسابی توی گوش تان خوانده اند که از همین الان میخ برخورد جدی با مادرشوهرتان را محکم بکوبید و جوابش را بدهید تا رویش باز نشود و کوتاه نیایید و دیگر نسخه هایی از این قبیل به دست تان داده اند، کمی دست نگه دارید. اگر هم واقعا مادر شوهرتان، از همان مادرشوهر هایی است که باعث شده دیگران حسابی دلشان به حال شما بسوزد و نگران زخم زبان های او هستند، باز هم دست نگه دارید و چند دقیقه با ما باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۰
h. piran

وبلاگ مرجع شهرستان سرباز، در سالهای پایانی دهه 1950میلادی موج نگرانی از کاهش و پایان ذخایر سوخت ‌های فسیلی مانند نفت و ذغال سنگ برای تامین انرژی آینده جهان، سبب شد کشورهای زیادی به کاروان پرشتاب جویندگان فناوری اتمی بپیوندند.
کشور ما نیز که در آن زمان، یعنی حکومت پهلوی به‌ عنوان ژاندارم منطقه ‌ای آمریکا فعالیت می‌ کرد و در جمع کشور هایی قرار داشت که ذخیره منابع نفتی عظیم اما تمام شدنی داشت، پس برای دستیابی به این سوخت جدید و تقریبا ناتمام تلاش های خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۵۸میلادی، به عضویت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (I.A.E.A) درآمد و پس از ده سال در ۱۹۶۸میلادی، پیمان عدم تکثیر و تولید سلاح‌های هسته‌ای (N.P.T) را امضا کرد و دوسال بعد در ۱۹۷۰میلادی، آن را در مجلس شورای ملی وقت به تصویب رساند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۸
h. piran

بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شد روزی که به واسطه همت و اراده دانشمندان ایرانی توان و قدرت ملت به جهانیان ثابت شد و بار دیگر استکبار جهانی را در برابر عظمت مردم این مرز و بوم به زانو در آورد.

زیرا همه میدانند که کشورهای استکبار از دستیابی ایران به پیشرفت های علمی تحصیلی و هسته ای در هراس بودند از اینرو از هر لحاظ سعی کردند تا با سنگ اندازی در این مسیر مانع پیشرفت ایران شود لذا به ترور شخصیت های هسته ای در این کشور روی آوردند فارق از اینکه شهادت راه سعادت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۳
h. piran