سرباز عدالت

آمریکا ناقض سریالی حقوق بشر

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ

ایالات متحده همیشه مدعی این مسئله بوده است که حامی حقوق بشر در جهان است اما بیشترین جنایات این کشور در جهان با همین عناوین انجام شده است.

1

نوع نگاه حقوق بشری غرب نگاهی صادقانه نبوده و علاوه بر اشکالات ماهوی حتی با همان معیارهای غربی حقوق بشری نیز مشکلات فراوانی دارد و برخورد و استانداردهای دوگانه بر این نگاه حاکم است.

ایالات متحده آمریکا که به گواه آمار و مستندات خود یکی از بزرگترین ناقضین حقوق بشر در جهان به شمار می‌رود، این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران بارها  مرتکب نقض موارد حقوق بشری شده است، از این رو می‌توان آمریکا را ناقض سریالی حقوق بشر در قبال کشورهای جهان علی‌الخصوص ایران نام برد.

بهترین تعبیری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای هفت تیر مطرح فرمودند اطلاق عنوان حقوق بشر آمریکایی است تا دنیا و جهان بدانند معیار حقوق بشر در آمریکا و نزد کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند چیست؟ آنها معیارهای دوگانه‌ای دارند که در هر زمان و بر اساس منافع خاص خودشان عمل می‌کنند.

امروز در برخی از کشورهای منطقه شاهد جنایت ‌های عظیمی هستیم ولی حکومت آنها تحت حمایت آمریکا و کشورهای دیگر هستند و هیچگونه حمایتی را از سوی سازمان بین‌المللی درخصوص حقوق بشر و حقوق مردم آن کشور را نمی‌بینیم. امروز سیاست‌های دوگانه حقوق بشری آمریکا برای مردم آشکار شده و حنای آن رنگی ندارد.

1

به فرمایش مقام معظم رهبری اگر بخواهیم جنایات آمریکا را به قلم تحریر در آوریم بی تردید کتابی قطور خواهد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی