سرباز عدالت

نزدیک است بگویند وقت رفتن است!

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

فکر کنید همین حالا، درست همین حالا که مشغول خواندن این متن هستید لحظه مرگ شماست. می ترسید؟ آماده اید؟ حق الناسی، حق اللهی ندارید؟ کار ناتمامی ندارید؟ 

1405893729839

غرق در زندگی روزمره شدن ترس از مرگ هم دارد! دنیا دنیای زیباییست، برای بعضی هایمان زیباتر! همه چیز مهیاست تا آخرت و رفتن را فراموش کنیم. فراموش کنیم که اینجا مسافریم و این همه نعمت امانت است دستمان. دغدغه ها دنیوی را کنار بگذاریم. خرید بهترین ها، مرغوب ترین ها، تنوع طلبی ها و... زندگی راحت حق همه است، اما غرق در این زندگی شدن و مجلل شدن بهایی هم دارد. اولین بهایش این است که باید دل سخت باشید. چشم تان را بر روی فقرای شهرتان ببندید. همان هایی که غذایشان زباله های خانه ی شماست! 

نباید دلرحم باشید. چشم ببندید بر درخواست کمک اقوامتان. زندگی کنید. با خیالی آسوده فقط برای آرامش خودتان. باید دغدغه های فکریتان را تغییر دهید. بروید فکر کنید که چه نوع مبلمان و فرشی به خانه تان می آید. البته به آن دل نبندید. دو روز دیگر آن را هم عوض کنید مبادا دلتان بگیرد. به فکر تنوع باشید.

اگر هم وضعتان مثل آدمهای بالا نیست باید غصه نداشتن را هم بخورید. همیشه به فکر زر و زیور و خوشی باشید. این بهترین را برای فراموشی آخرت است!

اما کجاییم ما وکجایند شهدا ؟!! انسانهای عجیبی هستند. اصلاً فکرشان با فکر ما آسمان تا زمین متفاوت است! ما در فکر گردش آخر هفته ایم که کجا برویم بهتر باشد، آنها به فکر... بیخیال! ما که شهید نیستیم بدانیم آنها در چه فکری هستند! فقط این را می دانیم که به رفتن خیلی فکر می کنند. بچه پولدارهای آن دنیا همین ها هستند. پولداریشان هم با ما فرق می کند! پولدار می شوند که ببخشند! اصلاً هر چه پولدارتر می شوند متواضع تر هم می شوند. تازه ازدواج کرده ولی کارهای خطرناکی می کند، کودکش در راه دنیاست، ولی اسلام را مهم تر می داند، دانشجو است، اما دانشجوی مکتب شهادت می شود. می گذارد و می رود و این دنیا را برای اهلش باقی می گذارد. دلشان به هیچ چیز خوش نمی شود، می خواهند یک نفس تا فتح قله اسلام در جهان پیش بروند! پرچم لا اله الا الله را می خواهند در جهان برافراشته کنند. می خواهند همه گیر کنند. خیلی موجودات ناشناخته ای هستند. چیزی برای خود نم خواهند!...

خلاصه اینکه...خیلی دمشان گرم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی