سرباز عدالت

آخرین پرواز

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ق.ظ


۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ هجری شمسی سالروز جنایت جنگی و حمله ددمنشانه حکومت نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران است که از بندرعباس عازم دوبی بود. نباید بگذاریم این لکه ننگ حقوق بشر آمریکا از خاطره جهانیان و ملت ایران محو شود. این جنایت چهره حقوق بشر غرب و در رأس آن دولت جنایتکار آمریکا را آشکارتر کرد. جان انسان‌ها را نمی‌توان با پول خرید.

1
هواپیمای ایران ایر که با موشک ناو جنگی وینسنس آمریکا مورد حمله عمدی نیروهای تجاوزگر و جنایت‌پیشه شیطان بزرگ قرار گرفت حامل ۲۹۸ مسافر و خدمه بود که تمامی آنها اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و کهنسال با وقوع این جنایت فجیع به شهادت رسیدند. در میان سرنشینان هواپیما، ۶۶ کودک زیر ۱۳ سال، ۵۳ زن و ۴۶ تن تبعه کشورهای خارجی، کشته شدند. آیا می‌توان ادعای حقوق بشری آمریکا را با چنین جنایتی پذیرفت؟ مجامع بین المللی برای محکوم کردن این جنایت هیچ‌گاه اقدام قابل توجهی انجام ندادند. ایران علیه دولت آمریکا به مراجع بین المللی شکایت کرد. دولت آمریکا در جریان رسیدگی دادگاه بین المللی لاهه نهایتاً پذیرفت که به‌مراتب کمتر از مبلغ استاندارد خونبها بپردازد.

پس از این جنایت هولناک بشری مقامات آمریکایی و فرماندهان ناو وینسنس در ادعایی مضحک مدعی شدند که آنها یک جنگنده اف – ۱۴ را هدف قرار داده‌اند در حالیکه تشخیص این مسئله برای ناو وینسنس که سیستم‌های بسیار پیشرفته ای دارد، بسیار آسان بود و نکته جالب تر اینکه پس از این حادثه آمریکایی‌ها حتی به ویلیایم راجرز که دستور قتل ۲۹۰ انسان بی گناه را صادر کرده بود، مدال افتخار هم دادند.

کجایی منطق حقوق بشر برای کشتن آدمها مدال افتخار می دهند!!!
انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی