سرباز عدالت

یادداشت/ اربعینی دیگر در سیستان و بلوچستان

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

شاید تا به حال اسم گروه "نبویون" را شنیده باشید. آری، گروه مقتدر" نبویون" از رزمندگان اهل سنت تشکیل شده که برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) عازم سوریه شده‌اند.

1


این روزها وقتی حرف از جنگ و اتفاقات سوریه می‌شود، بسیاری از رسانه‌های معاند در دنیا داعش را "پیکارجو" می خوانند و دراین بین همین رسانه ها با دنیایی ذوق زدگی  و خبرپراکنی سربریدنها، آتش کشیدن ها ودیگروحشی گری های داعش را به تصویر می کشند و بازنشرمی دهند اما این فقط یک سوی قضیه است و این ماجراها سوی های دیگری هم دارند اگر یک سو کشتار وحشیانه مردم بیگناه باشد سوی دیگر رشید مردانی هستند که سینه‌هایشان را برای دفاع از اسلام سپر کرده اند و در بین آنها مردانی با نجابت از دیار اهل سنت به میان آمده اند تا نشان دهند ماهیت جنگ سوریه و عراق، نبرد مذاهب نیست بلکه میدان نبرد و ایستادگی شرافت در برابر جهالت است و این مردان آمده اند تا بگویند داعش یک کافر مسلمان نماست که آمده تا نام اهل سنت را نیز لکه دار کند در صورتی که نه به شیعه و نه سنی رحم نمی کند.

و حالا درست در  زمان و روزهایی که پیکر پاک شهیدان مدافع حرم در ایران، عراق و غیره تشییع می‌شود، حضور گروهی از شیرمردان اهل سنت در جمع رزمندگان مقاومت رنگ دیگری به جبهه های  نبرد داده است. گروهی مقتدری به نام "نبویون" که دلیر مردان اهل سنت آن را تشکیل داده اند و این مردان مجاهد به صورت داوطلبانه برای دفاع از اسلام شانه به شانه و همگام با رزمندگان شیعه در برابر داعش متحد شده و ایستادگی می کنند و در این بین غیور مردان سیستانی و بلوچ  هم از قافله مجاهدان و مدافهان جا نمانده اند و دست در دست دیگر هم وطنان مدافع به دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) پرداخته اند و درست در 40 روز قبل بود که پیکر پاک 7 شهید مدافع اسلام ناب محمدی(ص) در استان سیستان و بلوچستان تشییع شد.

که تعداد3 نفر از آنها اهل سنت  بودند، این شهدا اولین نفرات از جمع رزمندگان اهل سنت بودند که در سوریه به شهادت رسیدند.

جوانمردانی که مردانه و بدور از در نظر گرفتن مذهب به دفاع از اسلام لبیک گفتند و به میدان رفتند و حالا در سیستان و بلوچستان اربعینی دیگر فرارسیده اربعینی که 40 روز است نه تنها دل جوانان این خطه از کشور را با شهادت دوستانشان نلرزانده بلکه آنها را مشتاق تر کرده تا در این راه قدم بردارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی