سرباز عدالت

خوشبختی یعنی اینکه قلب پدرت بتپه...

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

نه ... خوابم نمی برد.خیلی وقت است که چشم های بابا ندیده ام روی هم نمی رود

1111111111


بچه که بودم وقتی خوابمون نمی برد بهمون  می گفتن : ستاره ها را بشمار ... و من حالا به جای ستاره ها

روزهای نبودنت را می شمرم

راستی بابا، نه سال نبودنت یعنی چند روز ؟؟

بابا امروز نه سال است که هر وقت ازم میپرسن: نام پدر ؟ صدای سوختن دلم را می شنوم ...

بابا من دلم  تو رو می خواد ...
کی بابا نداره .نیست.
نیست کسی که درکم کنه که۹ سال کسی رو نداشته باشی بهش بگی بابا .

مامان میدونی وقتی یکی رو میبینم تو آغوش باباش اروم میگیره حسودیم میشه .کاشکی کسی

میتونست درک کنه زندگی بدون پدر یعنی بدبخت یعنی کمبود محب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
h. piran

نظرات  (۳)

خدا رحمتشون کنه

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خدا رحمتش کنه
تسلیت میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی