سرباز عدالت

گوش کن و ببین هنوز شهید می آورند

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ


غافل شده ام یادم رفت آرامشم، آبرو و وجب به وجب میهنم را مدیون چه افرادی هستم. غافل شدم و یادم رفت هنوز هستند افرادی که برنگشته اند و هنوز مادرانشان چشم به راهند. خدایا غافل شده ام اکنون  که برگشتند چه بگویم اگر از من بپرسند بعد ما چه کردی؟ چه بگویم...

ای کاش از ما نپرسند که بعد از شهدا چه کرده ایم؟! از این سوال سخت شرم دارم، از اینکه اینقدر رفاه زده ام، از صدای خواب آلوده ام شرم دارم.

می دانم که اگر امروز با جماعت شهدا مواجه شوم همان کلام نورانی امیرالمومنین (ع) را خواهم شنید؛ آنجا که به مردم دنیا طلب کوفه فرمودند:  سوگند! اگر ما هم مثل شما (راحت طلب) بودیم،عمود دین برپا نمی شد.درخت اسلام خوش شاخ و برگ و خوش قد و قامت نمی شد.

می دانم که اگر با شهدا مواجه شویم آنان خواهند گفت:  اگر ما هم مثل شما پای ارزش های انقلاب کوتاه می آمدیم،امروز نهال انقلاب به این شجره طیبه ، تبدیل نمی شد. شجره ی زیبایی که اصل آن ثابت و شاخ و برگ آن در آسمان هاست.



منبع: زاهدان بلاگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
h. piran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی